firkák

ne keress logikát!

valami idő

'; });

firkák

Az év,amely csak éppen megszületett. Már öregszik.Egyébként megvagyok. Ez egy komolytalan blog vagy mégsem? Köszönöm az érdeklődésedet!

Friss topikok

Indafotó képek

emberbeszéd

2013.03.31. - trashr5 Szólj hozzá!

Voltam valahol,akol melegben ültek emberek sorban. Százan vagy ezren, akkor nem soroltam. Hát igen, felcseperedtem erre a szuszogó csendre. Csak úgy, egyszerre. Halálos tánc volt és kérges ajkak gajdolták: sosem volt! Csak az álom? Egy romos folt? Volt. Egyszer voltam, doromboltam, hatalmasat gondoltam. Nem kell semmi már, ha a más az éhség miatt csendben hál. Zaklatott Hold. Egyszer eltűnik majd a homály. Nem nyer itt az, aki csak kiabál!

Címkék: kender komédia igaz bika jövendölés utcák lepkék ájult

A bejegyzés trackback címe:

https://firkak.blog.hu/api/trackback/id/tr465185080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása