firkák

ne keress logikát!

valami idő

'; });

firkák

Az év,amely csak éppen megszületett. Már öregszik.Egyébként megvagyok. Ez egy komolytalan blog vagy mégsem? Köszönöm az érdeklődésedet!

Friss topikok

Indafotó képek

Nyúl

2010.09.10. - trashr5 Szólj hozzá!

 

Azt álmondtam,hogy a nagy felújítást követően a Margit híd lágyan beleomlott A Dunába és én ott rekedtem a Szigeten, kissé idegesen.Egy nyúl jött hirtelen és leült szemben velem a fűbe.Száját mozdította és azt mondta nekem (körülnéztem,de nem volt más a közelben): trallala!Nem látszott már kölyöknek,a füle kissé tépet volt és elhajolt,úgy tünt nekem, komolyan beszél velem. Trallala!Furcsa volt a kiejtése,nem lehetett magyar,nem volt magyarosan tarka.Röviden: még a trallalát is törte.Meg kéne fejteni mit is közölne velem a nyúlsága mellett,mert én nem néztem vakondnak.Trillili- mondtam ő bólintott, -trallala- mire a fejét rázta.- Trüllülü- minden füle égnek állt. Ahá, most már értem! Ez a mi hazánk,az általános zavarodottság, a hely hol még egy nyulat is nehéz megérteni! Nyúl úr csak mosolygott a bajúsza alatt,intett egyet lemondóan majd méltóságteljesen odébb ugrált.Ekkor vettem észre hölgyét és tucatnyi kölykét,kik követték a papát.Nem volt ott se négy kerék,se lakás, csak családi béke és mindenki tudta a dolgát.De szép is volt!Reggel,amikor a fürdőszobában a tükörbe néztem észrevettem,hogy néhány fehér szőrszál akadt a hajamba valahol.Bevallom elvigyorodtam.

Címkék: tükör margit haza kerék hölgy álmodtam trallala ahá

A bejegyzés trackback címe:

https://firkak.blog.hu/api/trackback/id/tr632286282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása