firkák

ne keress logikát!

valami idő

'; });

firkák

Az év,amely csak éppen megszületett. Már öregszik.Egyébként megvagyok. Ez egy komolytalan blog vagy mégsem? Köszönöm az érdeklődésedet!

Friss topikok

Indafotó képek

az asszonyra se

2010.03.18. - trashr5 Szólj hozzá!


 

Jó napot.Barométer Lajos vagyok.Csak úgy egyszerüen írja,nem bonyulult.A lelkem se az,ha az asszony nem szívat.Születtem délben ’57-ben,anyám lánynak várt,kelletlen fogadott.Két hétig nem jött meg a teje.Igen,Jól tudja a városban lakok mióta eszem forog,Mi Barométerek kitartók vagyunk,de ezt úgyis tudja.Testvérem nem lett,így kiskoromban mindig gond volt a ruha,néha fáztunk is,de felnőttem láthatja.Hol? Ja.A vasgyárban dolgoztam míg munka volt,aztán leépítettek,nem voltam én soha túlművelt szaki.Most nehéz tudja,ötven fölött az ember már az asszonyra se költ ,pláne ha nincs munkája és mindig rágják a fülét. Nem,gyerekünk nincs,nem lehetett,mondták Csernobilben ahol akkoriban dolgoztam.Hát így élünk mainapság ostobán magunk,Most,hogy kérdi: nem kocsmázok csak a TV van.

Köszönöm,hogy beszélt velem.Viszlát!

 

Címkék: tv munka lajos forog ötven

A bejegyzés trackback címe:

https://firkak.blog.hu/api/trackback/id/tr121850950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása