firkák

ne keress logikát!

valami idő

'; });

firkák

Az év,amely csak éppen megszületett. Már öregszik.Egyébként megvagyok. Ez egy komolytalan blog vagy mégsem? Köszönöm az érdeklődésedet!

Friss topikok

Indafotó képek

csak úgy

2010.02.09. - trashr5 Szólj hozzá!

 

Volt már néha úgy,csak úgy! Nevetnem kellett mindenkin,aki szembejött az utcán.Ezt megmagyarázni sem tudtam magamnak,mert a válaszok mind csalfák voltak.Szertelenek.
Magamba bújva sétáltam tovább vigyorogva, s az emberek összenéztek mögöttem; nahát,nahát,hogy teheti ezt?Megártott
neki a napsütés?Megfőtt az agya a melegben?Én indokokkal nem élhettem.
Az emberek értetlenek.                     Éretlenül
Nem élnek igazán.                              Élnek.
Fújnak egymásra féktelenül.            Fújnak egymásra és
Félnek,hogy minden kiderül.           Félnek.
 
Így van ez,csak így,csak így,nevetni kell,ha szembe jön az utcán a langyos szél és porcicákat kerget bele a végtelenbe.

 

Címkék: nevetni langyos szembejött teheti éretlenül

A bejegyzés trackback címe:

https://firkak.blog.hu/api/trackback/id/tr731740982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása