firkák

ne keress logikát!

valami idő

'; });

firkák

Az év,amely csak éppen megszületett. Már öregszik.Egyébként megvagyok. Ez egy komolytalan blog vagy mégsem? Köszönöm az érdeklődésedet!

Friss topikok

Indafotó képek

vad

2010.01.30. - trashr5 Szólj hozzá!

 

 
Az elnök kihírdetett: kedélyesen, meghívott mindenkit a rémbálba.Álom pártokat,kegyenceket várva, halálra válva pamlagán.Fiúk: jő a kikelet,tavasz lesz nemdebár mire cihelődni kezdtek hatalomra éhesen.Ne féljetek szívem csücskei most már veletek lehetek! Focizzatok csak,az a deli jobbszélső nekem mostan a kedves. Gyönyörködjetek,röpködjetek a vadonban a fák között.Tömlöcbe azzal,ki röghöz kötött,csak űzött vad korában érje el szivét a béke bár ti teszitek ezt véle.Ebben örömömet lelem,ha az ország néptelen puszta.Ez egy igazi újdonság nekem. Holnaptól a fegyverek nem bújnak meg a pincékben,az legyen boldog aki velük él és hál.Mert az ellen ott lapul a szép fenyvesekben.Fiúk azok,nevetve lobognak a lángok tengerében. Nem kell félni, én hírdetem a kéjt végtelenségemben.

 

Címkék: szép most már veletek hírdetem

A bejegyzés trackback címe:

https://firkak.blog.hu/api/trackback/id/tr901715580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása